Johanna a koraszülött baba

Egy koraszülött, oxigénhiányos baba anyukájának naplója. Minden 10. terhesség koraszüléssel végződik, hátha segítenek a tapasztalataim az utánam következőknek. Sajnos a kismamákat nem készítik fel erre, pedig bárkivel megtörténhet.

Előzmények

2008.07.06. 18:54 - Kerri

Onnan indulok, hogy nem volt nőgyógyászom, mikor elhatároztuk, itt az ideje szülőknek lennünk. Egy volt kolleganőm ajánlotta az orvosát, ő már 10 éve járt hozzá, gondoltam akkor nem lehet vele gond. El is mentem hozzá, rendkívül kedves, megnyugtató személyiség volt a doki, rögtön le is tettem a voksom, én nála szeretnék szülni.

Itt követtem el az első hibát! Sosem szabad csak az orvosban bízni. Olyan orvost kell választani, aki egy jól felszerelt, korszerű kórházban dolgozik. Az én dokim az Uzsokiban tette ezt. Ha jót akar valaki, akkor messziről kerülje az Uzsoki szülészetét, nehogy beleakadjon abba a két orvosba, aki az ominózus éjszaka rosszul döntött. De ezt majd később úgyis részletezem.

Szóval első jótanács, mielőtt kiválasztasz egy dokit, nézd meg melyik kórházban praktizál!

Nagyon korán megtudtam, hogy várandós vagyok, mert akkoriban már 8 hónapja próbálkoztunk és rendkívül figyeltem minden apró jelre. A bébi tengerparti nyaraláson fogant és már rá 3 hétre pozitív lett a teszt. Azonnal rohantam a dokihoz a jó hírrel, aki elmondta, hogy akkor havonta szeretne majd látni a magánrendelésén.

Annak rendje és módja szerint havonta mentem hozzá, alkalmanként 9000 Ft-ért megvizsgált, mindig megnyugtatott, hogy minden ok.

A vizsgálatok után általában ultrahangra mentünk a kórházba. Az összes szokásos vizsgálatot elvégeztük, sőt még plusz Down szűrésre és 4D ultrahangra is elmentünk.

Az összes leletem tökéletes volt. A súlynövekedésem is majdnem a az előírt mértékű volt, semmi panaszom nem volt az émelygésen túl. Az sajna a 2. hónaptól egészen végig kitartott mellettem. Eleinte erőteljes volt, később tompább, de végig rossz gyomorral éltem.

Az utolsó vizsgálatkor már próbáltam kérdezgetni a dokit a szülésről, de ő még korainak tartotta ezen gondolkodni. Ekkor már a 30. hét körül jártam.

Ami rendkívül furcsa volt, az az, hogy nem adta meg a mobiltelefonját. Valószínűleg nem akarta, hogy a kismamák csipp-csupp tüneteikkel zaklassák. Pedig mennyire más lett volna, ha azon az éjszakán vele tudtam volna beszélni.....

Második tanulság, ne menjünk olyan orvoshoz, aki nem adja meg a mobilszámát!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://johannababa.blog.hu/api/trackback/id/tr94556046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása